ثمینہ بیگ خواتین کو کوہ پیمائی کی تربیت دینگی

ثمینہ بیگ خواتین کو کوہ پیمائی کی تربیت دینگی


گلگت(24نیوز )گلگت بلتستان کی خواتین بھی کسی سے پیچھے ،نہیں بلتستان کی ثمینہ بیگ کی طرح بلند و،بالا چوٹیوں کا غرور خاک میں ملانے کے لیے کوہ پیمائی کا شعبہ اپنانے کی ٹھان لی۔
تفصیلات کے مطابق نازک خواتین لیکن حوصلہ پہاڑوں سے بھی بلند، بلتستان کی باہمت اور محب وطن خواتین نے وطن عزیز کا نام روشن کرنے کے لیے کوہ پیمائی شروع کر لی۔ اپنی مدد آپ کے تحت کوہ پیمائی کی آزمائشی مشقیں شروع۔ خواتین پر عزم ہیں،مہم جوئی کی آزمائشی تقریب میں بلتستان کی خواتین اور طالبات نے شرکت کی۔
طالبات نے سرد صحرائی میدان اور دریائے سندھ کے سنگم میں واقع پہاڑوں پر مہم جوئی کی۔ اور ساتھ ہی وطن سے محبت کے اظہار کے طور پر قومی گیت بھی گائے۔اس ایونٹ کا بنیادی مقصد ایڈونچر ٹورزم کا فروغ ہے۔اور ساتھ ہی گلگت بلتستان کی خواتین کو اس کھیل کی طرف راغب کرنا ہے۔
گلگت بلتستان ایڈونچر ٹورزم کے حوالے سے مالا مال خطہ ہے اگر یہاں کی خواتین اس منفرد کھیل کی طرف راغب ہوں تو پوری دینا میں اپنی صلاحیتوں کا، لوہا منوا سکتی ہیں، خواتین نے سرفہ رنگاہ میں موجود چھوٍٹے ٹیلوں پر شاندار مہم جوئی کا مظاہرہ کیاخواتین کا کہنا تھا کہ یہ اُن کے لیے نیا تجربہ تھا۔ مستقبل میں بھی ایسے ایونٹ ہوتے رہنے چاہییتاکہ خواتین کو تفریح کے ساتھ ساتھ مہم جوئی کے بہتر مواقع مل سکیں۔
خواتین کا کہنا ہے کہ وہ اس ایونٹ کے زریعے بلتستان کی خواتین میں ایڈونچر ٹورزم کے حوالے سے شعور اجاگر میں۔ اپناکردار ادا،کرنا چاہتی ہیں،گلگت بلتستان کی خواتین نے ثابت کر دیا کہ وہ صلاحیتوں اور اہلیتوں کے اعتبار سے کسی سے پیچھے نہیں۔بس مواقع ملنے کی دیر ہے۔